diabet
Cu cât mâncăm mai mult orez alb, cu atât creşte riscul apariţiei diabetului de tip 2
La această concluzie a ajuns un grup de cercetători americani, după ce au evaluat patru studii, în care au fost incluse 350.000 de persoane. ... [Articol complet]
Persoanele care beau cafea prezintă un risc scăzut de a se confrunta cu diabetul de tip II
Oamenii de ştiinţă germani, care au constatat că voluntarii care beau cafea zilnic erau expuşi unui risc cu 30% mai mic de a se îmbolnăvi de această boală, spre deosebire de cei care beau ocazional sau deloc acest tip de băutură, informează Daily Mail. ... [Articol complet]
Cafeaua poate reduce riscul apariţiei diabetului
Cafeaua reduce riscul apariţiei diabetului, arată un studiu al cercetătorilor chinezi, citat de Daily Mail. ... [Articol complet]
Grepfrutul, tratament natural pentru diabet
Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Hebrew din Ierusalim arată că un consum constant de grepfrut poate juca un rol esenţial în terapia diabetului. ... [Articol complet]
Află care este cea mai simplă metodă pentru a preveni diabetul!
Oamenii de ştiinţă de la Universitatea Bath din Marea Britanie au descoperit că persoanele care pedalează bicicleta medicinală doar un minut pe zi pot preveni diabetul de tip 2. ... [Articol complet]
Alimentele bogate în zahăr şi grăsimi creează dependenţă, la fel ca ţigările şi cocaina
Cercetătorii americani au făcut această descoperire şocantă, după ce au analizat 28 de studii independente cu privire la dependenţele alimentare. ... [Articol complet]
Migdalele, un cocktail de energie şi vitamine
Migdalele sunt o adevărată "mină de aur", datorită conţinutului variat de elemente esenţiale pentru organismul uman. ... [Articol complet]
Mâncatul pe fugă creşte riscul de diabet
S-a descoperit că mâncatul în grabă, cu dumicaţi mari şi pe nerăsuflate, este una dintre principalele cauze ale apariţiei diabetului. ... [Articol complet]
Cel mai bun ulei pentru o salată delicioasă şi sănătoasă
Uleiurile vegetale conţin acizi graşi mononesaturaţi şi antioxidanţi naturali, care protejează inima şi, în plus, oferă un gust deosebit salatelor. ... [Articol complet]
Uleiul de măsline, alimentul complet care te menţine sănătos
Bogat în acizi graşi nesaturaţi, precum omega 3 şi omega 6, acest aliment este strict necesar omului modern. ... [Articol complet]


